Thursday, December 10, 2009

Coretan HaTi gUa #13....


Fuhhh.....next week adalah minggu terakhir gua praktikal kat sini....huhuh....selepas berhempas pulas,pening kepala mengikuti diorang punyer kerja,akhirnya da nk abis da gua nyer praktikal....lepas nie lagi sakit kepala....nk buat lesson plan la,wim la.....adeehhhh.....sabarla.....Tuhanku....berila aku pedoman dan tunjuk ajar Ya Allah.....pastu bnyk lg dalam pale otak gua nih.....abis blaja nanti nak carik keje,nk sambung degree,nk kumpul duit nk beli rumah dulu....pastu motor pastu bru gua beli keter.....but before that,gua kene make sure gua keje mcmn....gaji mcmn kan?so,gua amik keputusan,gua nk betol2 berusaha.....gua bukan org senang.....family gua bukan org berada.....so,gua la yg jadi tulang belakang nk tunjuk kat adik2.....gua nk capai peringkat tertinggi yg sehingga tahap yg gua mampu....kalau gua xmampu,nk buat mcmn kan?bg gua,hidup kat dunia nie hanya sekali jer.....xder dah lepas nie sume nih....tp jgn la kite leka pulak kan dengan ape yg ade dalam dunia nih.....Akhirat jgn lupe....yg tu lg penting....sgt3 penting.....huhu...amacam?ada macam ustaz x?haha....
by the way,lu org pon berusaha la utk capai yg ape lu org nak kecapi....tp ingat,jgn lupe pd Yang Maha Esa.....

No comments:

Post a Comment