Sunday, November 1, 2009

Coretan HaTi gUa #5....



Pemain Fulham,Bobby Zamora bersungguh2 menjaringkan gol utk melengkapkan kekalahan kedua Liverpool selepas kekalahan League Cup kepada Arsenal....


Heh.....arinie gua rase amat2 girang + bongkak ckit....wakakaka.....lu org taw knape??sebab semalam team angsa mengalami kekalahan kedua utk 2 kali berturut2 selepas kekalahan di tgn si meriam....3-1....itulah keputusan akhir Fulham menentang Liverpool....gua hairan....mane team yang kalahkan team gua dulu....da balik kg nk sambut raye haji ker???g balik kg nk sambut krismas ker???Rafa pon gua tgk rileks jer....huh....mmg bongkak tol si Rafa nih...dgn berbekalkan 2 kad merah semalam,beliau terus mendongak tinggi mengatakan kejuaraan bukan segalanya....huhuhuhuh.....by the way,gua puas hati la ngan performance si Berbatov walaupun gua kurang gemar die berbanding Owen...heheh....gua harap fans2 si angsa sume jgnla kecewa dan berpaling tadah terhadap si angsa....hahahaha!!!!



Clint Dempsey menunjukkan tanda bagus kepada Rafa Benitez kerana menurunkan barisan paling kuat yang pernah dilawannya di Craven Cottage.

No comments:

Post a Comment