Saturday, November 7, 2009

Coretan HaTi gUa #6....

Huuu....hari nie hati gua tenang jerk....damai......maybe sebab da layan Nobuta Wo Produce sampai habis kowt....tp sedikit tersentuh la gua tgk citer nih.....last2 Nobuta sorg jer tinggal.....2 org tu pindah skolah lain...n Nobuta pon da ramai kawan....peminat.....da boleh tersenyum.....xmcm dulu.....pastu hati gua rase hepi jerk bile dgr lagu2 dari OST Proposal Daisakusen ngan H2.....Proposal Daisakusen....drama Japan yang terbaik penah gua tonton....gua nk donlot balik lepas nih.....tp Love Song punye sub....yg lame gua da burn n delete....heheh....by the way,lu org kalo nk tonton drama Japan,perlukan recommendation,tny la gua atau best fren gua iaitu Zafa...El-Zafa...die bnyk recommend kat gua drama yang boleh dikatakn best of the best lah....



Proposal Daisakusen...drama Japan yang menduduki tangga pertama dalam list JDrama gua...

No comments:

Post a Comment