Thursday, June 16, 2011

Internet, Nora Elena dan gua.

Ok, nih entry pertama gua buat tahun nih, bulan nih, hari nih, saat nih. Gila bosan gua x buat apa2 kat blog gua nih. Kesian pun ada. Blog pun ada perasaan, x gitu Niq Afnan? Bak kata dia la. Jgn marah niq. Nanti awek2 lu lari bro. Ok, seperti yg kita tahu, skang nih file sharing dah disekat oleh internet provider dan ini adalah sesuatu yg agak menyusahkan gua sebagai seorang kaki download. Download apa tuh korg xperlu tahu la yerk.

Bg gua, isu nih sebenarnya nk kata sapa2 salah pun gua xnk tuding jari kat sapa2. Tp gua merasakan internet adalah satu dunia maya yang amat2 luas dan setiap orang ada freedom sendiri utk buat apa yang dia suka sebab diorang yang bayar utk internet tersebut. Mcm gua, tiap2 bulan bayar Unifi punya bil (bukan gua sorg, seluruh isi rumah gua) tp kalau dah kene sekat suma file sharing punya site apa kejadahnya yang gua leh buat? Facebook? Lama2 ngadap menda alah tuh boleh mati kutu jugak gua. Dem!

Ok, pasal Nora Elena? Best ke citer tuh? Gua x tgk lg sbb tuh gua tny korg. Kalau best, gua nk download. Hahaha!! Tgk je ayat gua mcm ganas, kasar, tp gua hati taman. Bunga2. Gua romantik apa. Skang nih ramai makwe2 even mak makwe2 pun gua rasa tergila2 atau nk suami2, bf2 diorang mcm Seth. Actually, gua x tahu Seth tuh mcmn karakternya, tp gua rasa mcm gua. Hahahaha!!! X caya? Try couple ngan gua tgk. Hahaha!! Ok, gua merasakan fenomena Nora Elena mcm drama Lisa Surihani yg ptg2 tuh, tajuk apa gua pun xingat. Punyalah meletup. Rating tinggi. Mmg gua respek n salute pada pengarah drama nih. Salute!!!

Nanti gua download Nora Elena, gua nk tgk betul ke Seth sama ngan gua???

No comments:

Post a Comment