Friday, June 17, 2011

MyVi baru, mimpi dan gua

Hari nih hari jumaat. Jgn tanya gua apa gua buat semalam. Haih. Arinih gua mengharapkan korg have a very good and nice day. Semalam gua mimpi manusia berperang ngan somekind of creature mcm mutant. Damned. Nak kata mimpi ngeri pun bukan, mimpi basah pun bukan, apatah lagi mimpi indah yerk? Dalam mimpi tuh, gua memihak pada geng2 mutant nih. Actually, gua nak mewujudkan satu rundingan ngan pihak manusia dan mutant2 nih. Tp paham2 la manusia nih ada yg hati baik, ada yg hati busuk. So, x berapa baiklah rundingan tuh. Siap ada mutant perempuan tuh tny gua, "Why are you helping us?". Peh! Speaking English tuh bai gua cakap lu! Gua xsempat nak balas, gua terjaga. Tgk jam pukul 0630 pagi dah. Damned! Spoil mood gua pg2. Hahahaha.

Ok, skang nih gua nak bercakap pasal MyVi baru. Semalam mak gua telefon gua, ckp adik gua suruh gua tgk tv semata-mata utk tgk MyVi baru. WTH??? Gua kat ofis, mana nak dapat tv. Boleh tahan gak adik gua nih. Mcm haram. Gua x tgk lg MyVi baru, tp kalau ada masa nanti gua pergi tgk. Skang nih, gua dah jatuh cinta pada 1 kereta tuh. Nk tgk sila scroll ke bawah yerk. Gua pun dalam perancangan nak amik kereta, tp x tahu bila. Nantilah kalau ada rezeki banyak, dilimpahkan oleh Allah, gua beli satu utk gua, satu utk mak gua utk bawak adik2 gua jenjalan. Amacam? Anak soleh x gua? Hahahaha.



Kereta yang telah memikat dan membuatkan gua jatuh cinta pada beliau. Amacam?

No comments:

Post a Comment